Do Błyskawicznego Centrum Zgłoszeń trafiło już 1000 wiadomości od mieszkańców Grudziądza. Najpopularniejsze kanały wysyłania zgłoszeń to jak się okazuje tradycyjny SMS, a było ich 578 oraz whatsup to 417. Pozostałe 12.
Zgłoszenia, które pojawiają się najczęściej to m.in. wspomniany brak rozkładu jazdy, czy też wybita szyba na przystanku. Są to także zanieczyszczenia wspomnianych przystanków.
- Kalinkowa
- MNISZEK (Pętla)
- TARPNO (Pętla)
- Waryńskiego / Graniczna
Do największej liczby zgłoszeń doszło 9 września. I co ciekawe - żadna z wiadomości tego dnia nie dotyczyła braków w rozkładach czy uszkodzeniu infrastruktury.
W ramach Błyskawicznego Centrum Zgłoszeń przyjmowane są jedynie wiadomości tekstowe.
Nie możemy odebrać połączeń, oraz nie możemy odsłuchać wiadomości - informują urzędnicy z Grudziądza.
W sprawie braku autobusu lub zmian kursu należy bezpośrednio kontaktować z dyspozytorem MZK Grudziądz pod numerem: 56 45 04 222.
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]