gmina grudziadz urzad

i

Autor: Łukasz Piekarski Nową usługę w Urzędzie Gminy Grudziądz wprowadzono od początku kwietnia

"Mobilny urzędnik" dla mieszkańców gminy Grudziądz. Na czym polega nowa usługa?

2022-04-07 15:42

Od początku kwietnia mieszkańcy z terenów gminy Grudziądz mogą sobie zamówić wizytę urzędnika do domu. Sprawdź jakie wymaganie trzeba spełnić, by skorzystać z takiej usługi.

Usługa „Mobilny Urzędnik” polega na likwidacji barier w komunikowaniu się dla osób, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub starszego wieku mają ograniczenia w poruszaniu.

Zgłoszenie chęci skorzystania z Usługi można dokonać:
  • a) telefonicznie pod nr tel. 56 45 11 111 wyłącznie w godzinach pracy Urzędu;
  • c) poprzez platformę EPUAP na adres skrytki: j6026xurfs;
  • d) poprzez osobisty kontakt z Biurem Obsługi Interesanta opiekuna osoby, chcącej skorzystać z Usługi, jej sąsiada lub sołtysa.

W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić, czego sprawa dotyczy, a także imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu Klienta.

Urzędnicy zaznaczają - wizyty pracownika Urzędu odpowiedzialnego za wykonanie usługi będą przez niego za każdym razem potwierdzane telefonicznie w dniu wizyty.

Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]

Raty kredytów MASAKRUJĄ młodych Polaków. Ludzie wyjdą NA ULICE!!! |Komentery