Trwające od kilku miesięcy w Urzędzie Miejskim prace, realizowane we współpracy z instytucjami i spółkami miejskimi, zaowocowały opracowaniem koncepcji zmian w identyfikacji wizualnej Miasta i jego jednostek oraz zasad prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych.
Grudziądz to miasto o wyjątkowej historii, wspaniałej tradycji oraz wielkim potencjale rozwojowym. To miasto budowane od ponad 730 lat przez naszych przodków, piszących tę wyjątkową historię, a dziś tworzone przez nas wszystkich, którzy kochają Grudziądz. Czas pokazać naszą dumę, czas pokazać możliwości Grudziądza, czas pokazać, że to miasto otwarte! Miasto otwarte na turystów, otwarte na inwestorów, na nowych mieszkańców. Miasto otwarte na przyszłość, na innowacje, na sukces! – mówi Prezydent Grudziądza Maciej Glamowski.
ZOBACZ TEŻ - 40 lat minęło... Grudziądzanie pamiętają o Bronku Malinowskim
Za nową jakość informacyjną i wizerunkową Grudziądza ma odpowiadać Holding Komunalny.
Integracja działań, kooperacja jednostek miejskich i spójność komunikacji społecznej to kluczowe warunki budowy silnej marki naszego Miasta. Mamy wiele walorów, spółki i jednostki miejskie pracują w różnych obszarach na poprawę jakości życia w naszym mieście i możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Oczywiście jeszcze wiele pracy przed nami, aby każda Mieszkanka i każdy Mieszkaniec odczuwali pozytywne zmiany i codzienną dumę z Grudziądza, ale ważne, abyśmy wszyscy dokładali swoje cegiełki do tej pracy na rzecz rozwoju Miasta i abyśmy potrafili o tym mówić jednym głosem. Pokażmy wspólnie, że Grudziądz to miasto otwarte na rozwój i na pozytywne zmiany – podkreśla koordynująca projekt nowej wizualizacji i promocji marki Miasta Małgorzata Kosińska, Prezes Zarządu Grudziądzkiego Holdingu Komunalnego.
Władze miasta więcej o planowanych zmianach opowiedzą na początku przyszłego tygodnia podczas konferencji prasowej.
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]