Umowy z nowymi partnerami zostały podpisane na rok. Klub nie podał szczegółów finansowych odnośnie podpisania nowych umów sponsorskich.
Celujemy w porównywalny budżet do tego z zeszłego roku. Wiele zależy także od tego, czy na stadionie będą mogli pojawić się kibice. Liczymy na to, że będziemy mogli zapełnić stadion w 25 lub 50 % - mówi Marcin Murawski, prezes GKM-u Grudziądz.
Firma Zooleszcz jest znana z wspierania żużla. W 2019 była sponsorem Polonii Bydgoszcz.
Wspólnymi siłami będziemy chcieli odbudować żużel w Grudziądzu i utrzymać się w najlepszej lidze świata - dodaje Zbigniew Leszczyński, prezes firmy Zooleszcz.
ZOBACZ TEŻ - Wysoka porażka Olimpii Grudziądz w sparingu z Lechią Gdańsk
W podobny tonie wypowiadał się prezes drugiego sponsora GKM-u, firmy DPV Logistic.
Na mecze GKM-u Grudziądz przychodziłem już jako 10-letni chłopak. Postaramy się wspólnymi siłami wesprzeć klub na tyle, żeby swobodnie utrzymał się w Ekstralidze - mówi Paweł Woźniak, prezes DPV Logistic.
Obecnie grudziądzki klub prowadzi jeszcze negocjacje z byłym sponsorem tytularnym, czyli firmą MrGarden. Istnieje szansa, że oba podmioty dalej będą ze sobą współpracowały, tylko, że na mniejszą skalę.
Podczas spotkania z mediami, działacze klubu poinformowali także o celach, jakie postawiono przed drużyną na sezon 2021.
Czeka nas ciężka walka o utrzymanie. Zmieniliśmy tryb naszych przygotowań. Mamy nowego trenera i kadrę. Zmieniamy nasz tor. Robimy wszystko by pozostać w najlepszej lidze świata - dodaje włodarz "Żółto-niebieskich".
Jeśli jesteście świadkami ciekawego wydarzenia w Waszej okolicy, piszcie do nas i ślijcie zdjęcia na online@grupazpr.pl!