Urzędnicy przekonują, że każdą sprawę można załatwić internetowo, mailowo lub telefonicznie.
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej umożliwia zgłoszenie urodzenia dziecka, wnioskowanie o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego, zameldowanie się na pobyt stały lub czasowy, wydawanie zaświadczeń, informacji i opinii z obszaru ochrony środowiska, DL-1 Deklaracja na podatek leśny, DN-1 Deklaracja na podatek od nieruchomości, DR-1 Deklaracja na podatek rolny, nadanie pisma ogólnego do podmiotu publicznego, sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania w wyborach, udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych, udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie, udostępnienie rejestru wyborców, ustalenie numeru porządkowego budynku, wpisanie się do rejestru wyborców, zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego, zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego, nadanie/zmiana numeru PESEL, zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu, wniosek o wydanie dowodu osobistego czy złożenie deklaracji śmieciowej.
Platforma EPUAP dostępna jest pod adresem: obywatel.gov.pl
W przypadku braku profilu zaufanego, sprawy i zapytania należy kierować pod adresem e-mail: [email protected] i [email protected] lub telefonicznie
tel. +48 56 45 10 200
tel. +48 56 45 10 225
tel. +48 56 45 10 304
tel. +48 56 45 10 228
tel. +48 56 45 10 424
Od piątku (13.03) do odwołania nieczynny będzie dział Obsługi Klienta MWiO oraz kasy. Opłaty dokonywać należy przelewem, kontakt możliwy telefonicznie bądź mailowo.