Ratusz już od początku października, gdy podniosła się liczba nowych zakażeń koronawirusem w naszym mieście, zaczął stopniowe wprowadzenie kolejnych zmian w organizacji pracy.
Obecnie pracujemy w większości w systemie rotacyjnym. Część pracowników przychodzi do pracy, a część zostaje w domach. Idealnym przykładem jest na przykład Biuro Informatyki - mówi Beata Adwent, rzecznik grudziądzkiego ratusza.
ZOBACZ TEŻ - Nowe przypadki COVID-19 w Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu. Co z pensjonariuszami i personelem?
Placówki z ograniczonym dostępem dla mieszkańców
Rozwiązanie pracy rotacyjnej stosują również jednostki podległe takie jak Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie czy Centrum Kultury Teatr. Nie oznacza to jednak, że placówki są zamknięte dla mieszkańców Grudziądza.
Grudziądzanie mogą korzystać z Biura Obsługi Interesanta oraz urzędowych kas. Zachęcamy do załatwiania spraw przez telefon lub drogą elektroniczną. Istnieje również szansa kontaktu z pracownikami urzędu poprzez platformę ePUAP - dodaje nasza rozmówczyni.
To ostatnie rozwiązanie dotyczy przede wszystkim tych grudziądzan, którzy chcą uzyskać szczegółowe informacje z konkretnego wydziału.