Dotychczas mieszkańcy mogli zakupić tam jedynie bilety do komunikacji miejskiej. Od dzisiaj (30 listopada) grudziądzanie w nowej filii będą mogli załatwić więcej spraw.
- dowodu osobistego, zameldowania i wymeldowania,
- rejestracji pojazdów i prawa jazdy,
- orzekania o niepełnosprawności (w tym legitymacje i karty parkingowe),
- Grudziądzkiej Karty Seniora, Karty Dużej Rodziny,
- deklaracji dotyczących odpadów komunalnych (deklaracje śmieciowe),
- pozwoleń na budowę lub rozbiórkę budynków, zgłoszeń niewymagających pozwolenia na budowę, warunków zabudowy, zaświadczeń o samodzielności lokali,
- umieszczania reklam na zabytkach,
- położenia działki na obszarze rewitalizacji,
- nadania numeru porządkowego nieruchomości,
- udostępniania materiałów z zasobu geodezyjnego,
- wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego lub operatu ewidencyjnego,
- licencji taxi,
- rejestracji sprzętu pływającego,
- wycinki drzew i krzewów,
- objęcia nieruchomości uproszczonym planem urządzenia lasu,
- rejestracji stanu cywilnego,
- podatków i opłat lokalnych (m.in. informacje, deklaracje, zwroty nadpłat i zaświadczenia).
W punkcie Urzędu Miejskiego w Grudziądzu powstały dwa nowe stanowiska. Obsługa interesantów będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 - mówi Beata Adwent, rzecznik prezydenta.
ZOBACZ TEŻ - Teren pod budowę Inkubatora Przedsiębiorczości w centrum jest porządkowany [AUDIO]
Mimo ograniczonej pracy Urzędu Miejskiego, mieszkańcy nadal mogą korzystać z Biura Obsługi Interesantów oraz kas.
Rekomendujemy kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez ePUAP tym mieszkańcom, którzy chcą uzyskać informacje z konkretnego wydziału merytorycznego w przypadku, gdy dana sprawa nie wymaga osobistej wizyty w ratuszu - dodaje nasza rozmówczyni.